Enganxines

Segur que heu jugat algun cop als stickers (enganxines) d'algun tema: dibuixos animats, pel·lícules, personatges... Nosaltres hem triat els Pirates, però tu pots fer-ho amb el tema que més t'agradi.


P=Enganxa | V=Canvia enganxina | C=Color
Amunt i avall=Canvia mida | Dreta i esquerra= Canvi orientació
Veure aquest projecte a la Web de l'Scratch


Necessitaràs
Abans de començar a cercar les imatges pensa bé el tema general del teu joc d'enganxines. Pot ser que vulguis! Un cop ho tinguis, busca:
  • un escenari que farà de pàgina
  • una animació, amb 3 o 4 vestits, que seran les enganxines
Pots importar les enganxines del Google, però després et caldrà fer el fons transparent. Cal que pintis allò que vulguis que no es vegi amb transparència. També pots buscar imatges en format GIF o PNG, que moltes vegades ja tenen el fons transparent.

Programa per a l'enganxina
Les tecles que activin cada funció pots decidir-les tu mateix. Recorda que hauràs d'explicar-les a les notes del projecte per tal que l'usuari sàpiga que ha de fer.

 
Exemple de vestits per a les enganxines

Què més puc fer?
  • Crea diferents escenaris i un programa per a canviar-los
  • Fes que es pugui canviar la mida de les enganxines
  • Fes que es pugui canviar el color de les enganxines o algun altre efecte 
  • Afegeix efectes de so o una música de fons

42 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi m'agrada bastant el de les enganxines per què pots colocar els personatges al teu gust, pots organitzar batalles, etc.

-Robert Gurt Olmos
-5ºB

Anònim ha dit...

soc la noèlia de 5B i trio el d'enganxines perque es el mes divertit.

Anònim ha dit...

sóc la Clàudia López de 5èC i m'agrada aquest joc!

Anònim ha dit...

HOLA EM DIC GEMMA I SOC DE LA CLASSE 5C PER A MI ERA MOLT DIBERTIT PERÒ LLASTIMA QUE NO TINGUI SO

Anònim ha dit...

hola soc la nuria sala de 5èc. He triat aquest joc per que es divertit.

Anònim ha dit...

Hola soc la Marina de 5eC. He triat aquest joc que es el de estiquers

Anònim ha dit...

soc l'Ismael i trio el d'enganxines perque vui crear els meus personatjes en l'Scratch

Anònim ha dit...

soc la coloma 5ºc i triu aquest joc perque m'agradat molt.

Anònim ha dit...

anonim m'ha dit.....


soc el roger trriu aquest joc perque m'ha agradat molt i es molt divertit

Anònim ha dit...

hola em dic josep oliveras i e escollit les pegatines

Anònim ha dit...

pau ajudam

Anònim ha dit...

Jo trio aquest joc perquè m'agrada i em sembla interesant

Anònim ha dit...

a mi ma semblat el millo el de las anganxinas par que es l'unic que cada cop que al fas pots camvia una mica

Anònim ha dit...

soc la Míriam de 5D i trio aqust joc perquè es xulo.

Anònim ha dit...

hola!soc l Aleix jo vui fer el joc de enganxines dew

Anònim ha dit...

Sóc la mercè mayol de 5èD i faig aquest joc perquè em sembla divertit

Anònim ha dit...

Sóc el Daniel de 5èd he escollit el joc de les enganxines perque m'agradat i es veu intarasan

Anònim ha dit...

soc la Clara Muñoz i vull fer el de stikers perquè és molt original i no sabia que existia.

Anònim ha dit...

soc la mariona de 5d i he triat aquet joc perque es divertit

Anònim ha dit...

Sóc la Mireia i he escollit el joc d'enganxineas per que m'ha agradat molt

Anònim ha dit...

Fare la de formula u
Dani

Anònim ha dit...

hola pausó el marc vilarrubla i jo faré el joc de les enganxines

Anònim ha dit...

Hola sóc la Gala i vull jugar al joc d'enganxines es molt divertit!!!!!

Anònim ha dit...

a mi m'ha agradat molt fer aquest joc perque m'ha semblat interesant.
http://scratch.mit.edu/projects/alumnes5epia/1131318

Mercè Mayol 5èD

Unknown ha dit...

Hola soc la Blanca de 5èB.
he triat el laverí però serà fet amb un prisep que va a buscar la princesa serà mes dificil.

Anònim ha dit...

Hola, sóc la Berta de 5èB i he triat el laberint perquè m'agrada molt i el que volia fer es afegir més nivells

Anònim ha dit...

hola soc la Meritxell de 5ÈB, i m'agradaria fe enganxines però en comptes de piratas faria cavalls.

Anònim ha dit...

hola soc la Meritxell de 5èB,m'agradaria fe enganxines de cavalls per que m'agraden molt

Anònim ha dit...

Hola!!

Sóc la Martina de 5èC i faré aquest joc perquè m'ha agradat molt però no ho faré amb els mateixos personatges sinó que ho faré amb la Shakira Ripoll i el Gerard Piqué!!

Anònim ha dit...

Hola sóc la Mireia de 5èD he triat el joc de enganxines perquè el trobo molt divertit.
Sobretot quan es fa petit i gran.

Anònim ha dit...

hola,sóc de 5éD!

jo lo que canviare setra que les enganxines de gossos, gats...

jo le triat perque m'agrden les enganxienes!

Anònim ha dit...

Hola soc el Pol de 5eD, he triat el cotxe de formula 1 perque m'agradan els cotxe.
Jo el modificare fent un circuit mes dificil i
canviare el cotxe per a una moto

Anònim ha dit...

hola sóc la carla de 5èD jo he triat el joc de enganxines perque el trobo original i divertit.Sobretot quan el personatge canvia de color, és un bon joc.

Anònim ha dit...

Hola soc la Nicole de 5eD.
He triat aquest joc perque m'agraden molt les enganxines i m'ho passo molt bé enganxant-les.Jo ho fare amb famosos com el Justin Bieber.

Anònim ha dit...

hola soc la meritxell i e creat un joc amb podreu entra han aquesta pagina wep escrachhttp://scratch.mit.edu/projects/alumnes5epia/1874619

Anònim ha dit...

Hola sóc la Marina de 5èB i he fet un joc i podeu anar amb aquest enllaç:
http://scratch.mit.edu/projects/alumnes5epia/1874637

Anònim ha dit...

Hola soc la Marta de 5èD
Jo he triat aquet joc perque m'agrada molt la idea, però ho faré " personalitzat" com a mi m'agrada.

Anònim ha dit...

Hola sóc la Mar Crous de 5èD a mi m'agrada aquest jo però jo el faré el meu estil.

Anònim ha dit...

Pau el final faré aquest joc que trobo que és molt divertit

Anònim ha dit...

Jo faig aquest joc perquè el trobo molt divertit i mola molt enganxar coses a la pantalla: taurons, calamars, estrelles, etc...

Anònim ha dit...

Jo faig aquest joc perquè el trobo molt divertit.

Anònim ha dit...

Faig aquest joc perquè m'agrada la idea però el canviare una mica....